Keto idėjos pagal Aušrą

Džiugu, kai ragautojai patys dalinasi savo receptais, kaip panaudoti KETO lengvai produktus. Šį kartą su mumis savo idėjomis dalijasi klaipėdietė Aušra.

Keto pica su serano kumpiu

Ant KETO lengvai picos pado Aušra tepa becukrį pomidorų padažą, tarkuoja mocarelos sūrį. Tuomet dėlioja savo mėgstamus picos priedus: šalotus arba mėlynuosius svogūnus, raugintus agurkėlius, virtą kumpį ir šiek tiek Gorgonzolos pelėsinio sūrio. Picą moteris kepa iki 180° C įkaitintoje orkaitėje, kol išsilydo sūris. Ant iškeptos picos Aušra dar uždeda serano kumpio ir pabarsto kanapių sėklomis.

Burgeris visai šeimai

Ne visi šeimos nariai laikosi keto mitybos, tad Aušra gamindama visai šeimai lengvai burgerius pritaiko sau tiesiog pakeisdama mėsainių bandeles.

Mėsainiams prireiks:

Majonezo
Nesandinto pomidorų padažo
Iceberg arba romaninių salotų Čederio sūrio
Vytinto kumpio
Šalotų arba mėlynųjų svogūnų
Marinuotų arba raugintų agurkėlių (keto mitybai labiau tinka rauginti)
Jautienos maltinio

Gaminimo eiga:

1. Maltinį kepame įprastoje arba elektrinėje grilio keptuvėje. Kol jis kepa, ruošiame bandeles:
2. Bandeles perpjauname per pusę ir paskrudiname.
3. Vieną bandelę aptepame majonezu, o kitą – becukriu pomidorų padažu.
4. Ant apatinės bandelės dedame salotas, agurkų skilteles, svogūnų žiedus bei čederio sūrį. Ant viršutinės bandelės dedame tik salotas ir sūrį.
5. Iškepusį maltinį dedame ant apatinės bandelės ir greitai užvožiame viršutiniąja, kad nuo maltinio karščio išsilydutų sūris.
Tokią vakarienę Aušrai pagaminti užtrunka vos 10-15 minučių! Skanaus!

Keto užkandžių lėkštė

Visi Aušros draugai laukia šių vaišių!

Užkandžių lėkštę sudaro:

Keto lengvai krekeriai su sūriu;
Keptas kamembero sūris (jis supjaustomas grotelėmis, į tarpelius dedama česnako skiltelių, uždedama rozmarino ar čiobrelio šakelė ir kepama orkaitėje arba kašto oro gruzdintuvėje, kol sūris pradės lydytis);
Serano kumpis;
Salotos arba žaliosios alyvuogės.

Dėkojame Aušrai už pasidalintas idėjas! Nekantraujame išmėginti patys!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *