Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti ar pakeisti, prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo laiko mus informuoti el. paštu namo@birzuduona.lt arba telefonu +370 620 54013. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, privaloma pateikti nekokybiško produkto nuotrauką.

Taip pat aukščiau nurodytais kontaktais kreipkitės, jei pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos.

Pinigai už nekokybiškas ar nepristatytas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo.

Atvejai, kai prekės negali būti grąžinamos:

  • Netyčia užsisakius ne tą prekę.
  • Jei kokybiška prekė yra Jūsų pačių praplėšta/pradaryta.
  • Nepatikus skoniui ar tekstūrai ir pan.
  • Jei prekė yra kokybiška ir tinkamo galiojimo.
  • Ir kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais.
X